6267 CW Cadier en Keer
Stuurt u ons een e-consult
De praktijk is iedere werkdag geopend van 08.00 uur tot 17.00 uur
Iedere werkdag hebben we spreekuur. Voornamelijk in de ochtend. Op sommige dagen is er ook een middagspreekuur. Voor het spreekuur verzoeken wij u altijd vooraf een afspraak te maken. U kunt hiervoor bellen naar de praktijk, bij voorkeur tussen 08.00 uur en 10.30 uur. Heeft u meerdere klachten of vragen? Geef dat dan aan bij het maken van de afspraak. We houden er dan rekening mee in onze agenda.
.
De assistente zal vragen naar de reden van uw contact en eventueel een aantal aanvullende vragen stellen. Ze is daartoe opgeleid en doet dit om een zo goed mogelijke inschatting te maken van de aard en urgentie van uw klachten.
Per 1 maart 2024 is de consultduur 15 minuten voor 1 klacht. Als u meerdere dingen te bespreken heeft of denkt meer tijd nodig te hebben dan kunt u dit aan de assistente doorgeven. Zij houdt hier dan rekening mee in de planning.
Het is ook mogelijk om zelf een afspraak te maken in de online agenda via het Patiëntenportaal | E-health.
Eenvoudige medische klachten of klachten waarvoor geen lichamelijk onderzoek nodig is door de huisarts, kunnen ook telefonisch door de huisarts worden behandeld.
U kunt hiervoor een afspraak maken voor het telefonisch spreekuur. De assistente noteert uw contactgegevens en hulpvraag.
De huisarts belt u dezelfde dag op een afgesproken tijd terug. Gelieve naam, geboortedatum en het telefoonnummer waarop u bereikbaar bent duidelijk doorgeven aan de assistente.
De doktersassistente staat u als eerste te woord wanneer u met de praktijk belt. Via triage beslist zij hoe snel u gezien moet worden en door wie.
De assistente maakt afspraken voor het spreekuur, de huisbezoeken en het telefonische spreekuur. Ook weet de assistente het antwoord op veel praktische vragen, bijv. over verwijzingen en recepten. En zij heeft een eigen spreekuur voor diverse zelfstandige onderzoeken en behandelingen zoals hieronder beschreven.
Let op: maak altijd eerst een afspraak met de assistente.
Hoeft u de huisarts niet te spreken of te zien, dan bestaat de mogelijkheid een vraag te stellen aan de huisarts via het zogenaamde E-consult.
Nadat uw vraag op de praktijk is binnengekomen ontvangt u een ontvangstbericht per e-mail. We proberen uw vraag binnen 2 werkdagen te beantwoorden. Na beantwoording ontvangt u weer een e-mailbericht waarna u in uw beveiligde patiëntomgeving (na inloggen) het antwoord kunt lezen. Uw vraag zal vertrouwelijk en zorgvuldig worden behandeld. Let op! Niet alle onderwerpen zijn geschikt voor E-consult.
Voorbeelden die niet geschikt zijn:
Geschikte onderwerpen kunnen zijn:
Ook beschikken wij over de mogelijkheid om een videoconsult met u af te spreken. Iedere arts heeft een webcam en middels een veilige link in ons huisartsensysteem kunnen wij u uitnodigen voor een videoconsult. Voor meer informatie kunt u contact opnemen met de doktersassistente.
Wanneer het niet mogelijk is om zelf naar de praktijk te komen, dan kan de huisarts u ook thuis bezoeken.
U kunt hiervoor bellen bij voorkeur tussen 08.00 uur en 10.30 uur. De assistente beoordeelt, samen met de huisarts, of een huisbezoek wordt afgelegd.
Het huisbezoek is niet bedoeld voor mensen die geen tijd of geen vervoer hebben om naar het gewone spreekuur te komen.
Soms kan het prettig zijn om in uw thuisomgeving bepaalde metingen te verrichten, zodat u hiervoor niet steeds naar de praktijk hoeft te komen. Thuismetingen van bijvoorbeeld uw bloeddruk of glucosewaarden kunt u dan makkelijk aan ons doorgeven.
Onze huisartsenpraktijk biedt de mogelijkheid om de volgende soorten telemonitoring (thuis) te laten verrichten:
Tijdens een consult met de huisarts zal samen met u bepaald worden of u in aanmerking komt voor een thuismeting.
Wilt u uw thuismetingen aan ons doorgeven? Dit kan via de telefoon aan de assistente of via het patiëntenportaal. Mocht u nog geen account hebben, neem dan contact op met de praktijk.
Door onze WebApp heeft u altijd inzicht in uw eigen medische gegevens: bekijk bloeduitslagen en specialistenbrieven, lees wat uw huisarts u heeft geadviseerd. Daarnaast kunt u herhaalmedicatie bestellen, een afspraak plannen of om een e-mailconsult vragen.
Wij zijn open voor nieuwe inschrijvingen. Vul met formulier volledig in. U ontvangt binnen 72 uur een bevestiging van onze praktijk per mail.
Heeft u nog verdere vragen? Dan kunt u een telefonische terugbelafspraak maken.
Neem hiervoor contact op met onze doktersassistente.
Via Mijn Medisch Dossier is het mogelijk om inzage in uw medisch dossier te verkrijgen. Het is mogelijk om inzicht te verkrijgen in onderstaande punten:
Bij minder dringende klachten kunt ons een e-Consult sturen. Onze praktijk beantwoord uw vraag dan meestal binnen 48h. Omdat u niet belt scheelt dit ons inkomende telefoontjes en helpt dit ons om drukte te spreiden.
Neem contact op met de doktersassistente of klik op de knop
U kunt via deze website uw eigen chronisch actieve medicatie herhalen. Als u langere tijd één of meerdere medicijnen gebruikt, heeft de apotheek speciaal voor u een gratis service: zij zorgen ervoor dat uw medicijnen op een vooraf afgesproken tijdstip klaar staan.
Uw huisarts zet alle informatie over uw gezondheid in de computer. Dat heet een medisch dossier. De huisarts zet er bijvoorbeeld in welke ziektes u heeft, welke onderzoeken en behandelingen u heeft gehad en welke medicijnen u gebruikt. Zo staan uw medische gegevens allemaal bij elkaar.
Je (huis)arts en je apotheken kunnen hun computer aansluiten op het Landelijk Schakelpunt (LSP). Via het LSP kunnen ze jouw belangrijkste medische gegevens delen. Een andere zorgverlener kan die medische gegevens bekijken.
In onderstaande video wordt kort uitgelegd hoe het LSP werkt als je op de huisartsenpost komt.