Telefoondrukte op maandag

Op dit moment hebben we door uitval van een assistente een onderbezetting op maandagochtend. Hierdoor kan het zijn dat u langer in de wacht hangt voordat u een assistente kan spreken.

Mocht u vragen hebben die kunnen wachten, vragen wij op een andere dag te bellen. Of gebruik te maken van uw portaal, voor het maken van een afspraak en het aanvragen van herhaalrecepten.
We hopen op uw begrip!